78 درصد از دوچرخه سواران از تجهیزات ایمنی مناسب برای پیشگیری از آسیب استفاده نمی کردند ( اسکات و همکاران، 2019 ). تا کنون، کلاه ایمنی پرشین سیفتی دورف 7 دوچرخه بهترین استراتژی برای محافظت از سر در برابر آسیب های شدید سر و مغز است ( کریپتون و همکاران، 2014 ؛ جوزف و همکاران، 2017 ؛ اولیویه و کریتون، 2017 ؛ هویه، 2018 ).
و به همان اندازه مهم است که گردن آنها به اندازه کافی قوی نیست که بتواند وزن سبک ترین کلاه ایمنی پرشین سیفتی دورف 7 ایمنی را تحمل کند. بنابراین حتی اگر کودک کلاه ایمنی پرشین سیفتی دورف 7 های ایمنی در دسترس هستند، توصیه نمی شود.
همانطور که در این استانداردهای ایمنی اجباری ذکر شده است، شتاب خطی فرم سر نباید از یک آستانه معین تجاوز کند (یعنی 300 گرم که در CPSC، 1998 ، Snell B95 Cheung و همکاران، 2004 و ASTM F1447 Chang، 2003 ، و همچنین مشخص شده است.
250 گرم مشخص شده در AS/NZS 2512.1، 2009 ، و Sandberg و همکاران، 2018 ، EN، 1078، 1997). با این حال، دوچرخهسواران اغلب از دوچرخههای خود میافتند و در زوایایی به سرشان ضربه میزنند که همیشه مستقیم نیستند و معمولاً بین 30 درجه و 60 درجه تغییر میکنند ( بوردت و همکاران، 2012 ؛ بوردت و همکاران، 2014 ).
این ضربهها نه تنها میتوانند باعث شتاب خطی شوند، بلکه میتوانند منجر به شتاب چرخشی ناشی از نیروهای مماسی روی سر شوند ( مکاینتاش و همکاران، 2013 ؛ ویلینگر و همکاران، 2019 ).
او پنج نکته زیر را برای کمک به محافظت موثر از ماده خاکستری ارائه می دهد. همه کلاه ایمنی پرشین سیفتی دورف 7 های اکسان ایجاد نمی شوند.
ما معیارهای آسیب مبتنی بر سینماتیک از جمله شتاب خطی اوج (PLA)، شتاب چرخشی اوج (PRA) و مدل شتاب تعمیم یافته برای آستانه آسیب مغزی (GAMBIT) هر فناوری کاهش جدید را در مقایسه با کلاه ایمنی پرشین سیفتی دورف 7 ایمنی معمولی بررسی خواهیم کرد.