گوشی موبایل سامسونگ یکی از برترین و امن ترین گوشیهای موجود در جهان می باشند!

ما اکنون در عصری زندگی می کنیم که اکثر وظایف و تجربیات روزانه ما را می توان با یک تلفن هوشمند منحصر به فرد انجام داد، به این معنی که نمی توان بر اهمیت امنیت بیش از حد تاکید کرد.

گوشی سامسونگ a70 به یک سپر قابل اعتماد برای کاربرانی که نگران نشت اطلاعات یا نفوذ ویروس هستند تبدیل شده است.

Samsung Knox که از زمان گلکسی نوت 3 در سال 2013 بر روی دستگاه های گلکسی نصب شده است، از دستگاه ها به صورت گام به گام از چیپست تا سطح سیستم عامل (OS) و برنامه محافظت می کند، در حالی که هک و دسترسی غیرمجاز را نیز مسدود می کند.

علاوه بر این، به لطف فضای کانتینری رمزگذاری شده آن، داده‌های شخصی و تجاری کاربر را می‌توان جدا کرد و با خیال راحت مدیریت کرد.

در سال 2021، این شرکت Samsung Knox Vault را با گوشی سامسونگ s21 راه اندازی کرد تا به طور کامل از حفاظت از مقادیر روزافزون داده اطمینان حاصل کند.

Samsung Knox Vault علاوه بر ارائه بالاترین سطح تراشه امنیتی صنعت (eSE یا Embedded Secure Element) و یک پردازنده ایمن که از حملات سطح HW جلوگیری می کند، دارای یک حافظه امنیتی مقاوم در برابر دستکاری برای محافظت از رمزهای عبور مختلف و اطلاعات بیومتریک کاربر است.

در اوایل دهه 2010، اگر هنگام استفاده از گوشی هوشمند خود در آب به طور تصادفی به زمین بیفتید، چیزی جز ناامیدی در انتظار شما نبود.

برای کاهش این موضوع، گوشی سامسونگ سری s20 با استفاده از عملکردهای ضد آب و ضد گرد و غبار در گلکسی S5 برای اولین بار در سال 2014، افق تجربه تلفن های هوشمند را گسترش داد.

از Galaxy S7 در سال 2017 به بعد، IP68، بالاترین رتبه ضد آب و ضد گرد و غبار، به منظور تقویت عملکرد دستگاه های گلکسی اعمال شده است.

امتیاز IP68 پس از آزمایش در آب شیرین در عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه به دستگاه ها داده می شود.

کاربران گوشی سامسونگ اکنون به لطف فناوری های ضد آب و گرد و غبار قوی می توانند با خیالی آسوده از گوشی های هوشمند خود استفاده کنند.

  • منابع:
    1. How Samsung Galaxy Has Rewritten Smartphone
  • تبلیغات: 
    1. کشف یک نامه بسیار قدیمی که درباره بعدهای درونی انسان می گوید!!
    2. وجود آب در کره ماه امکان زندگی بشریت را نوید می دهد!
    3. سکانس پخش لباسشویی دلیل عجیب ممنوع الکاری اصغر فرهادی بود
    4. پلاستیک های تولید شده از مواد بازیافتی پوست شکلات