کوهنوردی که با خوردن کلوچه بهار نارنج توانست بزرگترین قله را فتح کند

کلوچه بهار نارنج بسیار خوشمزه است و طرفداران زیادی دارد.

مخلوط کیک جعبه‌ای بسیاری از مواد خشکی را که برای یک کوکی جویدنی با حاشیه روی بالش نیاز دارید به دست می‌آورد. این یک کوکی عالی برای مبتدیان است و برای استفاده از هر آب نبات خرد شده ای که در انبار خود دارید.

برکت روث ویکفیلد، مخترع بیسکویت چیپسی شکلاتی.

این اولین بار در کتاب آشپزی او در سال 1938، سعی شده و درست، ظاهر شد و چنان وسواسی ایجاد کرد که تقریباً هر کسی ریف مخصوص به خود را در دستور غذا دارد و در حالی که ما آن را با اسپرسو، پر شده با کارامل یا بزرگ در یک تابه دوست داریم، ما مشتاق اسپرسو هستیم.

در حالی که کوکی‌های چین‌دار بیشتر به خاطر پایه شکلاتی‌شان شناخته می‌شوند، می‌توانید ریف‌ها را تقریباً با هر طعمی که تصور کنید پیدا کنید.

فقط یک چیز ثابت وجود دارد: آن گلوله های خمیر باید درست قبل از پخت در شکر قنادی بغلطانند، به طوری که در حین پخت، پهن شده و “چروک” شوند، و کیکی جویدنی زیر قسمت بیرونی پودری نمایان شود.

مردان شیرینی زنجفیلی صدها سال است که وجود داشته اند (به گفته تایم، در قرن شانزدهم، ملکه الیزابت اول یک تولید کننده شیرینی زنجفیلی سلطنتی در کارمندان خود داشت)، و نیازی نیست که آنها به فصل تعطیلات محدود شوند.

اگر همه یخ زدن ها و تزئینات برای شما خسته کننده به نظر می رسد، سعی کنید از خمیر یک بافت مشبک بسازید، سپس از کاتر کوکی ها برای برش خمیر خود استفاده کنید.

نتیجه نهایی به همان اندازه چشمگیر و کمتر کثیف است.

درست همانطور که برخی از مردم نظرات قوی در مورد اینکه آیا براونی باید کیک باشد یا کچلی، دارند، عاشقان زنجبیل در مورد اینکه آیا شیرینی در بهترین حالت خود وقتی جویدنی یا ترد است، اختلاف نظر دارند.

ما بالش خود را دوست داریم (دستور العمل زیر را ببینید)، اما اگر ترجیح می دهید کرانچ بیشتری داشته باشید (هی، “snap” در نام است، نه؟!)، این دستور را امتحان کنید.