کاشی لانه زنبوری موجب تخریب پل ورسک شد

اگر برای استفاده در فضای باز به کاشی لانه زنبوری نیاز دارید، مطمئناً کاشی های مقاوم در برابر سرما را انتخاب خواهید کرد. عناوین AI یا BI نشان می دهد که این کاشی در برابر یخ زدگی مقاوم است و برای استفاده در فضای باز مناسب است، کد AIII یا BIII نشان می دهد که کاشی فقط برای استفاده در فضای داخلی استفاده می شود.

اگر کاشی های کف را انتخاب می کنید، باید به گروه مقاومت در برابر سایش (مقیاس PEI) توجه کنید.

گروه 1 (PEI I) – کم استفاده ترین مکان ها در خانه های خصوصی، مانند اتاق خواب، حمام.
گروه 2 (PEI II) – مناطقی با شدت ترافیک کم، جایی که با دمپایی راه می روند: کف اتاق نشیمن، اتاق خواب، حمام و غیره.
گروه 3 (PEI III) – اتاق هایی با ترافیک متوسط، به عنوان مثال، برای راهروها و آشپزخانه های خانه های خصوصی، اتاق های هتل، بخش های بیمارستان.

کاشی
گروه 4 (PEI IV) – مناطق پر تردد در معرض ساییدگی متوسط ​​تا سنگین و برای مناطق در تماس مستقیم با خیابان، مانند پله ها و راهروها در ساختمان های مسکونی، بارها، رستوران ها، ادارات.
گروه 5 (PEI V) – مناطق پرتردد (سوپرمارکت ها، ایستگاه های راه آهن، فرودگاه ها) و همچنین شرکت های صنعتی.
اگر کف نه تنها در دمپایی راه می رود، هنگام انتخاب کاشی و سرامیک، باید به سختی سطح نیز توجه کنید. همچنین مهم است که یک خراش کوچک روی یک سطح براق قابل مشاهده باشد، اما ممکن است روی سطح مات قابل مشاهده نباشد.

کاشی های کف در راهرو، از جمله، باید به راحتی از خاک تمیز شوند. در اینجا همچنین می توانید متوجه شوید که کثیفی روی سطوح تیره با الگوی غیر یکنواخت کمتر به چشم می خورد.

کاشی های کف نیز باید دارای کیفیتی مانند ضد لغزش باشند.

کاشی‌های کف و دیوارهای حمام و آشپزخانه باید مقاومت بیشتری در برابر محیط‌های تهاجمی داشته باشند، زیرا در اینجا مواد شوینده یا لوازم آرایشی بیشتر روی کاشی‌ها تأثیر می‌گذارند.

البته به ظاهر هم توجه کنید. کاشی های باکیفیت دارای ابعاد واضح، زوایای صحیح و سطح صاف هستند. اگر کاشی لعاب دارد، به همان رنگ پوشش لعاب، عدم وجود لکه توجه کنید.