کاشی آلومینیومی چسب دار موجب فرو ریختن ساختمان 5 طبقه در چالوس شد

کاشی آلومینیومی چسب دار موج دار یکی از طرح های ساده و متمایز است که با طراحی دکوراتیو و رنگ ملایم آن مشخص می شود و برای انواع فضاها مانند سالن پذیرایی، رستوران، سرویس بهداشتی، بین کابینت ها کاشی آلومینیومی چسب دار های راه راه و کاربرد آنها برای سرویس بهداشتی استفاده می شود.

دیوارها طرفداران زیادی دارند. ابتدا می خواهیم کاشی آلومینیومی چسب دار های مربعی را با کاشی آلومینیومی چسب دار های مستطیلی مقایسه کنیم.

این سوال که کاشی آلومینیومی چسب دار های مربعی یا مستطیلی ترجیح دارند بستگی به منطقه ای دارد که کاشی آلومینیومی چسب دار ها در آن نصب شده اند.

کاشی آلومینیومی چسب دار های مربع شکل نوعی وحدت در فضا ایجاد می کنند. در مورد کاشی آلومینیومی چسب دار‌های مستطیل شکل، این ناحیه وسیع‌تر از آنچه هست به نظر می‌رسد.

کاشی

کاشی آلومینیومی چسب دار های مستطیلی اگر به صورت ضربدری نصب شوند برای راهروهای بلند و باریک مناسب ترند، زیرا راهرو از آنچه می بینیم عریض تر و کوتاه تر به نظر می رسد.

برای راهروهای کوتاه، کاشی آلومینیومی چسب دار های مستطیلی را می توان به صورت طولی قرار داد تا چشم را به خود جلب کند و فضا را طولانی تر و بزرگتر نشان دهد.

انواع سایز کاشی آلومینیومی چسب دار و کاربرد آنها: مینیاتور و کوچک: این محصول در بازار با نام های مختلفی مانند سرامیک مینیاتوری و سرامیک استخری نیز شناخته می شود.

سرامیک های ظریف و کاشی آلومینیومی چسب دار های داخلی بین کابینت ها. کاشی آلومینیومی چسب دار های مینیاتوری به دلیل مقاومت در برابر سایش و سفتی بالا می توانند برای کف استخرها استفاده شوند.

سایز کاشی آلومینیومی چسب دار 25*25 و 30*30:

کاشی آلومینیومی چسب دار 25 در 25 و کاشی آلومینیومی چسب دار 30 در 30 برای کف سرویس بهداشتی استفاده می شود.

کاشی آلومینیومی چسب دار 60*30 :

کاشی آلومینیومی چسب دار های 30 در 60 را می توان به تنهایی یا در ابعاد 60 در 60 روی دیوار نصب کرد.