کارتن پلاست عایق موجب بهبود افسردگی می شود

ساخت دیواری به عرض 20 تا 25 سانتیمتر از آجرهای بلوک سیمانی یا آجرهای قرمز که کارتن پلاست حرارتی شده اند با افزودن صفحات کارتن پلاست عایق حرارتی مانند پانل های متشکل از پلی اتیلن یا پشم معدنی و سایر گزینه هایی که در بالا ذکر شد.

استفاده از رول های کارتن پلاست حرارتی متشکل از الیاف کارتن پلاست، الیاف الاستیک یا الیاف طبیعی از داخل. از کارتن پلاست حرارتی کارتن پلاست استفاده کنید و آن را روی دیوارها اسپری کنید تا کارتن پلاست حرارتی آنها شود.

استفاده از کارتن پلاست در پوشش دیوارهای ساختمان از داخل بسیار مفید است. زیرا  کارتن پلاست جاذب حرارت بالایی هستند.

کارتن پلاست

از کارتن پلاست ها در موار زیر استفاده می شود:

  1. عایق رطوبت
  2. عایق حرارتی
  3. عایق صدا

هدف اصلی عایق حرارتی با کارتن پلاست جلوگیری از انتقال حرارت از داخل به خارج است.برعکس، و همچنین تمایل به نشت گرما از بالا به پایین.

در مورد عایق رطوبتی با کارتن پلاست در مناطقی که بارندگی زیاد، آب های زیرزمینی و هدف آن جداسازی عناصر ساختاری از تماس با منابع آبی است که باعث ایجاد رطوبت می شوند.

بنابراین مقاومت ساختمان و در نتیجه خرابی آن را در دراز مدت تحت تاثیر قرار می دهد. در مورد عایق صدا با کارتن پلاست باید تا حد امکان کاهش یابد، به جز ضرورت و تأثیر مضر بر زندگی انسان.

عایق حرارتی استفاده از موادی است که دارای خواصی هستند که به محدود کردن نشتی و انتقال گرما از بیرون ساختمان به داخل آن در تابستان و از داخل به بیرون در زمستان کمک می کند.

1- گرمایی که به دیوارها، سقف ها و کف ها نفوذ می کند.

2- حرارتی که به پنجره ها و درها و سایر منافذ نفوذ می کند.

3- حرارتی که از طریق سوراخ های تهویه منتقل می شود.

گرمایی که در روزهای تابستان به دیوارها و سقف ها نفوذ می کند حدود 60 تا 70 درصد گرما توسط تهویه مطبوع جابجا می شود. بقیه از پنجره ها و منافذ تهویه می آید.

درصد انرژی الکتریکی مصرفی در تابستان برای خنک کردن ساختمان حدود 66 درصد از کل انرژی الکتریکی مصرفی برآورد شده است.