واکس چرم نانوسان موجب آتش گرفتن پاهای مرد جوانی شد

در مورد کفش ها و کاپشن های چرمی، یکی از موارد مهم این است که برای استفاده طولانی مدت باید آنها را تمیز نگه داریم. بنابراین، مایلیم در مورد موم مورد استفاده برای محصولات چرمی (یا از جیر و نوبوک) معرفی بهتری داشته باشیم.

برای جلای بهتر کفش از چه نوع بودی استفاده می شود؟ در بین کفش‌ها چرمی از کدام نوع واکس چرم نانوسان استفاده شود؟ چگونه می توانیم محصولات چرمی خود را ضد آب کنیم؟ برای جیر و نوبوک از چه نوع واکسی باید استفاده کرد؟ آیا ماده دیگری وجود دارد که به جای موم برای درخشندگی و نرم کنندگی استفاده شود؟
اینها بخشهای کوچکی از سوالی است که هر روز پرسیده می شود. ما می خواهیم شما را با حقایقی برای نگهداری بهتر و طولانی مدت محصولات چرمی بیشتر آشنا کنیم. حال باید به سوالات زیر پاسخ دهیم:
چرا باید چرم را پولیش و واکس بزنیم؟ محصولات چرمی به دلیل ماندگاری، دوام و کیفیت معروف هستند. در این میان دوام کفش ها از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا بیشتر از سایر محصولات چرمی در معرض آسیب قرار می گیرند.

از طرفی وجود گرد و غبار روی کفش شما ممکن است به ظاهر شما آسیب برساند و از شما تصویر شلخته بسازد.
پولیش چرم با موم راه حلی عالی برای آن است.

واکس چرم

واکس پیوسته کیفیت چرم را بالاتر می برد و جذابیت شما را افزایش می دهد و ممکن است از محصولات چرمی خود برای مدت طولانی تری استفاده کنید.

اما برای استفاده بهتر از واکس برای کفش و کیف باید دو نکته مهم را در نظر گرفت: استفاده از واکس مناسب برای محصولات چرمی استفاده از اصول واکس زدن.
محتویات موم چیست؟ موم قدیمی به طور کلی از محصولات نفتی ساخته می شد. استفاده از آنها محصولات چرمی را بوی روغن مانند می کرد.