هلو زعفرانی در تهران موجب تصادف شدید در شهرک غرب شد

با این حال قبل از اینکه بتوان آن را به عنوان یک درمان برای پروستاتیت در نظر گرفت، تحقیقات بیشتری مورد نیاز است.

عصاره هلو زعفرانی در تهران آفریقایی به کاهش علائم ادراری مرتبط با مشکلات کلیوی کمک می کند، که بسیار شبیه به علائم هیپرپلازی خوش خیم پروستات و پروستاتیت است.

عصاره پوست هلو آفریقایی در تسکین علائم عفونت ادراری و عفونت مثانه موثر است.علاوه بر این، بر اساس یک مطالعه چینی در سال 2010 بر روی موش ها، این عصاره گیاهی بهبود مثانه را تحریک می کند.

با این حال، مطالعات هنوز ثابت نکرده اند که پیژوم عفونت را درمان یا از آن جلوگیری می کند، بلکه تنها به تسکین علائم ناشی از عفونت کمک می کند.

هلو

اعتقاد بر این است که عصاره پیگوم در درمان مالاریا ، تب، و همچنین درد معده مفید است، علاوه بر آن ممکن است میل جنسی مردان را افزایش دهد، اما تحقیقات علمی کافی برای تأیید این استفاده از هلو آفریقایی وجود ندارد.

موارد منع مصرف هلو آفریقایی چیست؟ استفاده از این مکمل گیاهی برای کسانی که به هلو آفریقایی واکنش آلرژیک دارند ممنوع است.

اقدامات احتیاطی برای استفاده از هلو آفریقایی چیست؟ باید مراقب باشید و در صورت بروز هر یک از علائم زیر فوراً به پزشک مراجعه کنید.

علائم یک واکنش آلرژیک، از جمله تنگی نفس، خس خس سینه، سرفه شدید، بثورات پوستی خارش دار، یا تورم صورت، لب ها، زبان یا گلو.

استفراغ شدید
درد شدید در شکم؛
اسهال شدید
مشکل در ادرار کردن یا عدم ادرار کردن.
هلو آفریقایی و بارداری
عصاره پیگوم نباید در دوران بارداری یا در زنانی که قصد بارداری دارند استفاده شود. هلو آفریقایی و شیردهی. استفاده از این عصاره گیاهی در دوران شیردهی بدون مشورت پزشک توصیه نمی شود.

تداخلات دارویی هلو آفریقایی چیست؟ عصاره پوست پیگوم ممکن است با سایر داروهای پروستات مانند فیناستراید و دوتاستراید تداخل داشته باشد.

بنابراین، پزشک باید از داروهایی که بیمار برای درمان پروستات مصرف می کند مطلع شود. برای جلوگیری از عوارض جانبی اضافی و آسیب های احتمالی.