هر خریدار کفش به جوراب نیز نیاز خواهد داشت

هر خریدار کفش به جوراب زنانه شیک نیز نیاز خواهد داشت و حتی خریداران پوشاک نیز به جوراب هایی نیاز خواهند داشت که در حال حاضر از چین تهیه می کنند. سال و از مرز 100 میلیون دلار آمریکا عبور کرد. زارا جوراب با گردش مالی فعلی 2.5 میلیون دلار قصد دارد یک واحد جدید تولید جوراب با 500 دستگاه بافندگی ایجاد کند که برای آن زمین خریداری شده و تا سال آینده به بهره برداری می رسد.
سرمایه گذاری در تولید جیوه در تلویزیون توشیبا جوراب اولین سرمایه گذاری او در صنعت پوشاک است و در حال حاضر جوراب را به آلمان، ایتالیا، فرانسه، سوئد، اسلوونی، دانمارک، ژاپن، کانادا و ایالات متحده آمریکا به خریدارانی مانند مترو، بومرنگ بین المللی، آیدمیر تکستیل، بهترین کالزه صادر می کند.
جوراب
SRI و Dutexdor. زاشم خان برجسته می‌کند: «اگرچه جوراب‌های نخی بیشترین حجم را دارند، اما ما جوراب‌هایی با انواع الیاف مانند پنبه، پشمی، اکریلیک، پلی استر، نایلون و پنبه بازیافتی تولید می‌کنیم».
جوراب زارا که 70 درصد پنبه مصرفی خود را از بنگلادش تامین می کند، برای مواد خامی مانند کش و اسپندکس کاملاً به چین وابسته است میانگین FOB برای هر جفت 70 سنت است، اما می تواند تا 1 دلار آمریکا افزایش یابد و تا 25 سنت کاهش یابد.
اما تا زمانی چاقو شکاری که سفارش وجود دارد قیمت مشکلی ندارد. با توجه به راه اندازی ما، ما با خریداران کوچک و متوسط ​​کار می کنیم زیرا نمی توانیم مقادیر زیادی را با تنظیمات فعلی خود انجام دهیم.
حداقل مقدار سفارش ما 10000 جفت در هر سبک است و ماهانه می توانیم 300000 جفت را انجام دهیم. او ادعا می کند که بازار ژاپن از نظر ارزش افزوده و تزئینات سطحی بیشترین تقاضا را دارد.
جوراب زارا علاوه بر قیمت دستگاه لیوان کاغذی ساختن جوراب با نخ های رنگارنگ، جوراب هایی را برای بچه ها با پاپیون های کوچک دوخته شده است این شرکت همچنین اقدام به تولید جوراب شلواری و ساق کرده است زیرا به ماشین آلات اضافی یا متفاوتی نیاز نیست، فقط قطر سیلندر تغییر می کند. جوراب شلواری و ساق شلواری می تواند FOBS بین 1 تا 12 دلار آمریکا داشته باشد
  • منابع:
    1. The Rise of Socks Exports
  • تبلیغات: 
    1. بذر سیب زمینی از جنس طلاست!
    2. زیر اندازی که از جنس آهن می باشند
    3. رفاه و یادگیری کاربران و شناسی فضاهای آموزشی با چوب
    4. راز موفقیت کودک کار