میله های حرارتی بخاری برقی چگونه طراحی می شود؟

یک مدل هندسی از یک کم مصرف ترین بخاری برقی نانو الکتریکی شامل پره های صفحه و میله های حرارتی را نشان می دهد که در این مطالعه اتخاذ شد فضاهای مختلف بین میله های حرارتی با تغییر تعداد میله های حرارتی استفاده شده در بخاری برقی اعمال شد.
عملکرد تابش هر مدل مقایسه شد مقدار ضد یخ ال 90 هفت عنصر گرمایش PTC در هر میله حرارتی قرار داده شد و عناصر به صورت موازی به هم متصل شدند هسته حرارتی که از میله های حرارتی و باله ها تشکیل شده بود به دو ناحیه تقسیم شددر هر هسته حرارتی، میله های حرارتی در فواصل زمانی معین در 112 لایه باله قرار داده شد.
مدل بخاری کنار سالنی برقی که شامل یک شکل تکرار شونده از باله ها و میله های حرارتی است، به تعداد قابل توجهی مش نیاز دارد، که زمان قابل توجهی را برای فرآیند همگرایی تحلیل می طلبد.
همچنین به دلیل ساختار پیچیده، قابلیت اطمینان نتایج را کاهش داد. برای کاهش تعداد محاسبات تکراری و زمان تجزیه و تحلیل مورد نیاز، یک دامنه تحلیل تنظیم شد، همانطور که در شکل 3 نشان داده شده است.
حوزه تجزیه و تحلیل نیمی از گام باله و گام میله حرارتی را نشان می دهد نسبت باز یا این دامنه با نسبت سطح ورودی دامنه به مدل هیتر محاسبه شد Fw و Fp به ترتیب عرض و ارتفاع دامنه تحلیل را نشان می دهند.
برای بهبود قابلیت اطمینان تجزیه و تحلیل، مسیر جریان ورودی کاهش یافت در حالی که مسیر خروجی بیش از پنج برابر قطر هیدرولیک تنظیم شد، که می تواند از جریان معکوس جلوگیری کند.
همانطور که مقدار ضد یخ 206 تیپ 5 در شکل 3 نشان داده شده است، حوزه تجزیه و تحلیل شامل هوا، میله حرارتی، عناصر PTC، باله و عایق است. جدول 1 مقادیر طراحی هندسی مشترک هر مدل را نشان می دهد. جدول 2 ویژگی های هر قسمت از دامنه را نشان می دهد.
  • منابع:
    1. A Numerical Study on the Light-Weight Design of PTC Heater for an Electric Vehicle Heating System
  • تبلیغات: 
    1. با فکر کردن یک شبه پولدار شوید!
    2. این فیلمهای ترسناک واقعی هستند
    3. زندگی خود را با عمل به این 2 نکته تغییر دهید
    4. بهترین مراکز خرید شیرینی کجاست؟