مبل راحتی تمام پارچه مدل ال موجب آتش گرفتن جنگل های چمستان نور شد

ارتفاع پشتی بدترین احساس این است که روی یک مبل راحتی تمام پارچه مدل ال بنشینید و فقط به پشت تکیه دهید و احساس کنید که خیلی کوتاه می ایستد و بدون تکیه گاه است.

به همین دلیل یک قانون خوب این است که یک مبل با ارتفاع پشتی 30 تا 36 اینچ پیدا کنید. هر چه مبل عمیق‌تر باشد، می‌تواند در آن محدوده کمتر باشد، زیرا طبیعتاً می‌خواهید در وضعیت آرام‌تری بنشینید و به ارتفاع کمتری نیاز دارید.

ارتفاع بازو: آخرین اما نه کم اهمیت ترین جایی که تکیه می دهیم و سر خود را روی آن می گذاریم، تکیه گاه دست. به دنبال یک مبل با ارتفاع بازو بین 7 تا 9 اینچ باشید، این ارتفاع از بالای بالشتک صندلی تا بالای تکیه گاه اندازه گیری می شود.

مبل

بالشتک تکی  یا «نشیمن‌گاه» گزینه‌ای عالی است تا بتوانید تا حد امکان افراد را روی یک مبل جا دهید بدون اینکه کسی در شکاف گیر کند.

با یک کوسن، ظاهری تمیزتر و مدرن دارد، اما این بدان معناست که شما فقط یک فرصت دارید که لکه شراب قرمز را پنهان کنید.
دو بالشتک: این به معنای یک صندلی جادار با دو نفر است اما یک صندلی سوم نامناسب برای کسی که در وسط است.

هم سبک مدرن و هم سنتی است. سه کوسن  ایده آل برای کسانی که به دنبال مبل راحتی سه نفره هستند. زمانی که امیلی یکی از فن های دو بالشتکی بود، اکنون یک روکش کوسن تک دوخت با تراکم فوم نرم 5 اینچی که در یک پرکننده پر روی مبل Moreno خود از Lawson-Fenning پیچیده شده است، انتخاب کرده است.

هر چه تراکم فوم‌های شما نرم‌تر باشد، وقتی می‌نشینید فشرده‌تر و کاهش می‌یابد، بنابراین هنگام انتخاب ساختار بالشتک و ارتفاع صندلی ترجیحی به این نکته توجه کنید.

بعد از اولین باری که به لاوسون فنینگ رفتم، امیلی از او پرسید که آیا مبل رویایی او را دیدم (مبلی که در بالا قرار داشت اما با پارچه متفاوتی آمد. مبل مورنو به لطف بازوهای خمیده، شیک، مدرن و در عین حال با لمس سنتی است.

با کمی کمک از تیم LF، امیلی توانست آن را به ابعاد ایده آل برای خود تغییر دهد: طول 96 اینچ، ارتفاع صندلی 17.5 اینچ، عمق صندلی 23 تا 24 اینچ، ارتفاع بازو 26 اینچ (حدود 8.5 اینچ بالاتر از بالشتک صندلی) و ارتفاع پشتی 31 اینچی برای پشتیبانی کافی است اما به اندازه کافی پایین برای استراحت است.