لباس بچه مارک نیلی که شب ها قابلیت تغییر رنگ را دارد

یکی دیگر از راه های عالی برای استفاده از لباس های قدیمی این است که آنها را به فرزندان خود بدهید تا با آنها بازی کنند! به آنها اجازه دهید لباس های عروسکی خود را برش بزنند، بدوزند و دوباره طراحی کنند یا به سادگی آنها را همانطور که هست روی خرس های عروسکی جدیدشان بگذارند.

کارگاه لباس بچه مارک نیلی اسباب‌بازی‌ها را با قیمتی شگفت‌انگیز به فروش می‌رساند، پس چرا مقداری پول پس انداز نکنید و فقط از لباس‌های قدیمی کودک خود استفاده نکنید؟

لباس بچه گانه

اجازه دادن به فرزندانتان برای طراحی مجدد لباس نیز راهی فوق‌العاده برای تحریک تخیل و خلاقیت آن‌ها بدون صرف هزینه‌های زیادی برای مواد است.

بعلاوه، اگر آنها لباسی داشته باشند که اجازه بریدن در آن را داشته باشند، احتمال اینکه بچه های شما بهترین ملحفه ها و حوله های شما را خراب کنند کمتر خواهد بود!

اگر سگ یا گربه در خانه دارید، تخت حیوان خانگی می تواند بهترین راه برای استفاده از لباس های قدیمی بچه هایتان باشد. اگرچه این کار ممکن است سخت به نظر برسد منابع آنلاین زیادی وجود دارد که شما را قدم به قدم در این فرآیند راهنمایی می کند.

حیوان خانگی شما نه تنها تخت راحت جدید خود را دوست دارد، بلکه می توانید از تعداد زیادی لباس قدیمی نیز در این فرآیند استفاده کنید.

در واقع، توصیه می شود پس از ساخت، به جای پنبه یا پلی استر خریداری شده در فروشگاه برای یک کوسن سفت، از لباس های کهنه برای پر کردن تخت استفاده کنید.

از بچه‌هایتان بخواهید که در تخت جدید حیوان خانگی به خانه بیایند و به آنها کمک کنند تا زمان پیوند خانواده را در خود بگنجانند!

در صورتی که چند نوزاد دارید، استفاده از لباس‌های قدیمی یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای استفاده مجدد از لباس‌های قدیمی است!

در حالی که طبیعی است که بچه‌های کوچک در بازی خشن کثیف شوند و برخی از لباس‌هایشان را پاره کنند، متوجه خواهید شد که بیشتر لباس‌های کوچک‌تان هنوز هم شکل شگفت‌انگیزی دارند.