قوری چینی بلند موجب افزایش قدرت تمرکز در کودکان می شود

در حالی که ما نمی توانیم اعتبار این تست ها را تایید کنیم، ارزش توجه دارد. برخی از رایج ترین انواع قوری چینی بلند هستند. این می تواند شامل همه چیز از چینی گرفته تا ظروف سنگی باشد.

در حالی که مواد واقعی که  از آن ساخته شده است چندان مرتبط نیست، آنچه مهم است این است که از چه نوع لعاب استفاده شده است. گیج کننده به نظر می رسد؟

بگذارید توضیح دهیم. اکثر قوری ها از موادی استفاده می کنند که در برابر آب مقاوم نیستند. بنابراین، آنها باید از لعاب استفاده کنند که به عنوان یک مانع ضد آب عمل کند تا به قوری شما اجازه دهد چای را بدون نشتی خیس کند.

قوری

مسئله در این است که لعاب از چه چیزی ساخته شده است. لعاب های سرامیکی ممکن است حاوی سرب و سایر مواد شیمیایی خطرناک باشند.

همانطور که فلینت، میشیگان به کل کشور نشان داد، سمیت سرب بسیار خطرناک است. به همین دلیل است که ما به این مهم اهمیت می دهیم که چه نوع لعاب در قوری استفاده می شود.

در حالی که تقریباً همه قوری ها ادعا می کنند که بدون سرب هستند، نگرانی هایی وجود دارد. طبق گفته FDA، مواردی وجود دارد که سرامیک ها دارای سرب و یا کادمیوم در آنها هستند.

FDA قرار گرفتن در معرض رژیم غذایی با سرب را به عنوان یک مسئله مهم سلامت عمومی شناسایی کرده است. سرب و کادمیوم اجزای لعاب مورد استفاده در ساخت ظروف سرامیکی هستند و زمانی که لعاب به درستی فرموله، استفاده یا پخته نشود، می توانند به مقدار قابل توجهی وارد غذا شوند.

سرب همچنین می‌تواند از رنگ‌هایی که برای ساختن نقوش در برخی ظروف سرامیکی استفاده می‌شود، شسته شود. در سال مالی 93، تقریباً 15 درصد از لات های وارداتی تجزیه و تحلیل شده برای سرب و یا کادمیوم متخلف بودند.

مشکل لعاب های سرامیکی عمدتاً یک مسئله اعتماد است. ما در تجارت چای هستیم که به ما این امکان را می دهد که تولیدکنندگان را راحت تر از مصرف کنندگان زیر سوال ببریم.

آنچه ما پیدا کرده ایم این است که اکثر تولیدکنندگان یا به طور مشخص به آنچه در لعاب هایشان است پاسخ نمی دهند، یا نمی توانند مستنداتی در مورد آنچه دقیقاً در آنها وجود دارد ارائه دهند.