قابلمه گرانیتی لانه زنبوری موجب تصادف سنگین در جاده هراز می شود

شما باید مطمئن شوید که عایق بین دست خود و بدنه درام را درک کرده اید، بدون آن خطرناک است زیرا دست درام از مواد پتروشیمی ساخته شده است و اگر داغ شود ذوب می شود. و گازهایی از جمله گازهایی تولید می کند که بر سلامت انسان تأثیر می گذارد.

هنگام تمیز کردن قابلمه گرانیتی لانه زنبوری لطفا از سیم فلزی استفاده نکنید زیرا به راحتی خراشیده می شود و بر سلامت انسان تأثیر می گذارد. نحوه استفاده از گرانیت برای اولین بار برای جلوگیری از پوسته شدن پوشش ها هنگام استفاده از ظروف گرانیتی برای اولین بار، مراحل زیر را دنبال کنید:

1- کمی روغن به قابلمه گرانیتی اضافه کنید.

2- از یک برس سیلیکونی استفاده کنید تا کف و کناره های تابه را به طور یکنواخت و ترجیحاً با روغن زیتون بپوشانید. سپس قابلمه را یک دقیقه روی حرارت قرار دهید اما دقت کنید که قابلمه به جوش نیاید سپس حرارت را خاموش کنید.

قابلمه

 

3- روغن را در تابه بریزید و بگذارید 3 ساعت در آشپزخانه بماند، از آن استفاده نکنید. سپس می توانید شروع به استفاده از گرانیت کنید، اما باید مراقب باشید که گرانیت خراشیده نشود زیرا ممکن است خطراتی ایجاد کند.

اطلاعات مهم در مورد کاشت گرانیت دکتر هانی الناظر، رئیس سابق مرکز تحقیقات ملی، گفت اطلاعات علمی و بهداشتی در مورد ظروف آشپزی با روکش گرانیتی وجود دارد که باید بدانید.

بنابراین نباید از روش های تمیزکاری تهاجمی مانند الیاف و سیم استفاده کرد، بلکه باید از اسفنج استفاده کرد. ما نمی توانیم گلدان های گرانیتی خود را داخل یکدیگر قرار دهیم تا خراشیده نشوند و زمانی که گلدان های گرانیتی ما خراشیده می شوند دیگر از آنها استفاده نمی کنیم زیرا برای سلامتی ما بسیار خطرناک هستند.

شکل های جذاب و فوق العاده آن و رنگ های زیبای آن آشپزخانه را روشن جلوه می دهد. ظروف گرانیتی به دلیل سختی و دوام آن که در بسیاری از ظروف دیگر وجود ندارد تخریب ناپذیر هستند، به علاوه زنگ نمی‌زنند و نمی‌شکنند زیرا از مواد بادوام ساخته شده‌اند.