فوم سقفی زاهدان موجب کشته شدن دو برادر شد

پانل های فوم سقفی زاهدان انواع و اندازه های مختلفی دارند. شما باید نوع پانل مورد نظر خود را انتخاب کنید، میزان و سطح توانایی جذب آن، و موقعیت پانل های فوم سقفی سقف را متناسب با کاربری اتاق انتخاب کنید.

پانل های فوم سقفی  دارای ضخامت های زیادی هستند. ضخامت پانل های فوم سقفی سقف تعیین می کند که فوم سقفی تا چه حد پایین جذب می شود.

برای انتخاب پنل مناسب برای مطابقت با نیازهای صوتی اتاق، باید بدانید که با چه فرکانس و دامنه فشار صوتی روبرو هستید. بسیاری از افراد برای مقابله با میزان انرژی که می خواهند جذب کنند پانل بسیار نازک را انتخاب می کنند.

ابتدا باید مشکلی را که در داخل اتاق دارید اندازه گیری کنید و سپس میزان و سطح جذب صحیح را برای مقابله با موضوع فرکانس و دامنه سطح اتاق تعیین کنید.

فوم سقفی

پانل های فوم سقفی از فوم سقفی سلول باز ساخته می شوند. فوم سقفی سلول باز با فوم سقفی سلول بسته متفاوت است.

فوم سقفی سلول باز برای پشتیبانی از جذب انرژی صوتی اضافی برای فرکانس های متوسط ​​و بالا در اتاق شما طراحی شده است.

فوم سقفی سلول بسته برای پشتیبانی از قسمت عقب شما طراحی شده است. فوم سقفی های سلول بسته در کوسن های صندلی و بالش های کاناپه استفاده می شود.

آنها برای پشتیبانی از فرآیندهای جذب صدا طراحی نشده اند. فوم سقفی های سلول باز تنها با یک هدف طراحی می شوند. آنها سعی می کنند تا آنجا که ممکن است انرژی را در هر فوت مربع صدا جذب کنند.

ما به این فوم سقفی ها  نویز می گوییم. اینها فوم سقفی هایی هستند که باعث می شوند اتاق شما خیلی مرده به نظر برسد.

این پانل ها اغلب با مواد نیمه سفت کار می کنند. آنها را می توان از مواد طبیعی که پس از ایجاد حرارت در اثر گرما شکل گرفته اند، مانند نمدهای پشمی ساخته شود.

آنها همچنین می توانند از الیاف سلولز فشرده ساخته شوند. این به ویژه در مورد فوم سقفی معروف است. پانل های پشم سنگ فشرده (نوع کناف) نیز به دلیل هزینه نسبتا پایین بسیار محبوب هستند.

در اجسام آکوستیک، مکعب های فوم سقفی با پارچه پیدا می کنیم. اینها را می توان آویزان کرد یا به عنوان میله توتم استفاده کرد. مزیت اصلی آنها در حجم زیاد سطح تماس آنها با هوا است. علاوه بر این، تمام سطوح جمع می شوند.

بنابراین یک مکعب ضلع 40 سانتی متری دارای سطح تماس 0.96 متر مربع است. این تقریباً معادل یک پانل آکوستیک 1mx1m است.