عرضه مستقيم انواع سينك ظرفشويي كورين

كورين متريالي است مدرن، كه يكي از كاربردهاي آن، ساخت سينك ظرفشويي است و به همين علت به آن سينك ظرفشويي كورين ميگويند. و انواع آن در فروشگاه ها و مراكز خريد و فروش آن عرضه ميشود.

از مهم ترين وسايل در طراحي دكوراسيون داخلي آشپزخانه، سينك ظرفشويي است. به دلیل شستو شوي هر چه بهتر، جنس سینکی  كه انتخاب مينيم از اهميت بالايي برخوردار است.

امروزه به دلیل تنوع در طراحي ساختمان، دکوراسیون داخلی آشپزخانه از جمله سینک آشپزخانه در طی سال های گذشته تغييرات زيادي صورت گرفته است.

از مهم ترين وسايل اشپزخانه براي خانم ها ، سينك ظرفشويي مي باشد. چون روزانه زياد با آن سرو كار دارند. بنابراين جنس و سبك مورد نظر از اهميت زيادي برخوردار است.

يكي از پرطرفدارترين انواع سينك ظرفشويي، سينك ظرفشويي كورين است.

سينك ظرفشويي كورين

انواع سينك ظرفشويي

  • سينك تك لگن : به شکل های مستطیل ، دایره و مربع وجود دارد موجود است و بیشتر برای آشپزخانه ای که فضای کوچکی دارد استفاده می شود. این نوع سینک به منظور دسترسی بهتر در کنار اجاق گاز قرار میگیرد .
  • سينك دو لگنه: داراي دوگن با اندازه يكسان ولي با عمق متفاوت است. براي شستن ظرف با دست گزينه بهتري نسبت به سينك تك لكن مي باشد.
  • سينك سه لگنه: دراي سه لگن يكي از يكي كوچكتر است. بر روی کابینت هایی که دارای فضای کافی می باشند، نصب می شود .
  • سينك روكار: نوعي سينك ظرفشويي است كه روي سطح كابينت ها نصب ميشود. لبه هاي آن از بيرون قابل مشاهده است.
  • سينك توكار : در زير صفحات كورين يا به طور كلي در زير صفحات كابينت استفاده ميشود. سینک توکار به نسبت سینک روکار دارای ظرافت بیشتری است و زیبایی منحصر بفردی به آشپزخانه می دهد.

بیشتر بخوانید: روشویی سنگی مدرن

سينك ظرفشويي كورين

ويژگي سينك ظرفشويي كورين

اين نوع سينك ها كه در اصل سنگ مصنوعي هستند به صورت يك تكه به صفحه كابينت متصل ميشوند. اين يك سطح بودن بين كابينت و سينك،  از تجمع هر گونه کثیفی ، جرم  و باکتری جلوگیری می کند. به دليل آنتي باكتريال بودن اين نوع سينك ميتوان از آن برای ساخت روشویی، سینک، وان حمام و … بهره گرفت.

بیشتر بخوانید: سنگ روشويي گرانيتي

به دليل بافت سخت مواد اوليه سينك كورين، طول عمر بالایی دارند و در برابر ضربه و رطوبت مقاوم می باشد. به دليل بافتي كه دارد لكه آب را نشان نمي دهد. اين نوع سينك ها در صورت اسيب ديدگي به سادگي با استفاده از سنباده و پولیش کاری ترميم مي شوند.

سينك ظرفشويي كورين

عرضه مستقيم انواع سينك ظرفشويي كورين

مجموعه هاي داخلي با ارائه ی خدماتی از جمله اجرای تخصصی صفحات کورین و فروش ورق ها با قیمت مناسب  و با به کارگیری نیروهای دوره دیده و امکانات روز،  آماده همکاری با کابینت سازان و شرکت های دکوراسیون داخلی می باشد و اين محصولات به طور مستقيم به بازار عرضه ميكنند.