طرفداران سرامیک پرسلانی ایتالیایی مرز ایران را بستند

فرآیند برش در سرامیک پرسلانی ایتالیایی به راحتی توسط نرم افزار کامپیوتری کنترل می شود که نتیجه را بسیار دقیق می کند. برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید تجربه کافی در این زمینه وجود داشته باشد.
شاید در ذهن داشته باشید که تفاوت بین چینی، سرامیک و گرانیت چیست و تفاوت بین چینی، سرامیک و مرمر چیست؟

تفاوت های جزئی بین هر نوع و دیگری وجود دارد، به عنوان مثال ، سنگ مرمر انواع مختلفی دارد و هر کدام کاربرد خاصی در طراحی منزل شما دارند زیرا ایده های زیادی برای استفاده از سنگ مرمر در دکوراسیون منزل وجود دارد، همانطور که برای گرانیت، ایده های زیادی وجود دارد.

سرامیک

انواع سنگ گرانیت که با یکدیگر دارای مزایای فراوانی هستند و بر همین اساس در مکان های مختلفی استفاده می شود، مانند گرانیت آشپزخانه که کاربرد فراوانی دارد، به خصوص در سینک ظرفشویی که انواع سینک برای آشپزخانه با مزایای متعدد وجود دارد.

امیدواریم در آشنایی شما با تفاوت ظروف چینی و سرامیک کمکی کرده باشیم تا بتوانید بهترین را برای خانه خود انتخاب کنید و با انواع روکش های آپارتمانی و تفاوت آنها آشنا شوید و بتوانید از نکاتی برای طراحی دکوراسیون کلاسیک متمایز بهره مند شوید فراموش نکنید که My Bayut ، اولین وبلاگ املاک و مستغلات به زبان عربی در امارات متحده عربی را دنبال کنید تا همه مقالات برجسته ما را دریافت کنید.

برای هرگونه سوال یا پیشنهاد لطفا از طریق بخش نظرات در انتهای صفحه با ما تماس بگیرید. سرامیک (چینی) چیست؟ سرامیک در واقع نوعی سرامیک است که به عنوان کفپوش یا برای پوشش دیوارهای برخی از فضاهای داخلی استفاده می شود و به دلیل جذب کم آب و رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار است.

واژه سرامیک از کلمه یونانی Keramikos گرفته شده است که در فرهنگ فارسی به سفال ترجمه شده است. برای ساخت سرامیک معمولاً مواد اولیه ای مانند خاک رس، کائولن، اکسید آلومینیوم، کاربید سیلیکون، کاربید تنگستن و سایر عناصر خالص را با آب مخلوط کرده و دوغاب حاصل را در قالب های از پیش تعیین شده ریخته و سپس در دستگاه خشک کن قرار می دهند.