سیب لبنانی سبز دلیل زندانی پسر ایرانی

سیب لبنانی سبز بسیار پر خاصیت می باشد و فواید زیادی برای بدن دارد.

در اینجا ده نوع برتر سیب در ایالات متحده به همراه ویژگی های منحصر به فرد و بهترین کاربرد آنها آورده شده است. شاید بتوانید تنوع مورد علاقه جدیدی را برای لذت بردن پیدا کنید.

سیب فوجی به لطف بافت فوق العاده شیرین و تردشان به طور فزاینده ای محبوب می شوند آنها تلاقی بین Ralls Janet و Red Delicious هستند. آنها معمولا صورتی با لکه ها یا راه راه های زرد و سبز هستند.

سیب های مک اینتاش قرمز تیره با لکه های سبز هستند آنها آبدار، تند و ترش با بافتی لطیف هستند آنها برای درست کردن سس سیب یا برش دادن و خوردن خود به تنهایی عالی هستند.

سیب های Red Delicious به درستی نام گذاری شده اند – قرمز زیبا، رنگ تقریباً زرشکی آنها کمی شیرین با تردی ملایم هستند.

زمانی که یکی از محبوب ترین گونه های سیب بود، به آرامی به نفع سایر گونه ها مانند گالا و فوجی رو به کاهش است.

سیب

تلاقی بین قرمز نارنجی کید و گلدن دلیشز، سیب گالا به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب‌های این کشور است. ترد، آبدار و شیرین، گالا سیب مناسبی برای میان وعده و برش دادن سالاد است.

سیب های بریبورن ترد، بدون سفت بودن و بسیار آبدار هستند آنها یک طعم تند و شیرین متمایز دارند که کاملاً منحصر به فرد است. آنها برای میان وعده یا پختن کیک مناسب هستند.

سیب هانی کریسپ مطابق با نامش طعم عسلی ملایم و تردی بی نظیری دارد.

رنگ زرد متمایز آنها با قرمز و صورتی به راحتی قابل تشخیص است. به لطف بافت ترد و گوشت ترد، آنها برای میان وعده عالی هستند  همانطور که هستند.

سیب رم که یکی از بهترین سیب‌های پخت و پز در اطراف است، شکل و بافت خود را زمانی که تقریباً بهتر از هر نوع دیگری پخته می‌شود حفظ می‌کند.

سیب رم طعم ترد و ملایمی دارد. آنها برای خوردن خوشمزه هستند، اما عمدتا برای پخت و پز در نظر گرفته شده اند.