روغن موتور هارپن موجب کاهش آلودگی دریای خزر شد

برخی از مزایای استفاده از روغن موتور هارپن مصنوعی:

درجه بندی خوب در درجه ویسکوزیته یا چگالی روغن موتور هارپن در شرایط کارایی و درجات مختلف دماهای پایین و بالا که با عملکرد موتور همراه است به منظور اطمینان از روغن موتور هارپن کاری یا نرخ روغن موتور هارپن کاری بیشتر برای اجزای موتور.

پایداری بهتر در خواص شیمیایی روغن موتور هارپن در مراحل مختلف عملکرد موتور.
نرخ کمتر کاهش در مقدار روغن موتور هارپن از دست رفته در اثر فرآیندهای تبخیر.
نرخ کمتر اکسیداسیون یا تجزیه روغن موتور هارپن و همچنین سرعت کمتر احتراق روغن موتور هارپن، که به معنای تشکیل رسوبات کمتر و در نتیجه محافظت بیشتر در برابر مسدود شدن مسیرهای دفع این رسوبات در داخل موتور است.

روغن موتور
افزایش نرخ قدرت موتور یا آنچه به عنوان اسب بخار موتور (واحد اندازه گیری قدرت موتور) شناخته می شود.
صرفه جویی در مصرف سوخت، زیرا برخی از آمارها نرخ کاهش را بین 1.5٪ تا 5٪ ثبت کرده اند.
ارائه دوره های عملیاتی طولانی تر که به معنای کاهش دوره های زمانی لازم برای قرار دادن و دفع این روغن موتور هارپن ها است و در نتیجه به محافظت از محیط زیست در برابر اثرات مضر روغن موتور هارپن های مصرف شده کمک می کند.

در نهایت، برخی از آمارها ثبت کردند که نرخ عملکرد موتور در هنگام استفاده از روغن موتور هارپن‌های مصنوعی یا مصنوعی تا 47 درصد بهبود می‌یابد و در نتیجه به افزایش عمر موتور کمک می‌کند.

این نوع روغن موتور هارپن موتور خودرو از مخلوطی از روغن موتور هارپن معمولی (روغن موتور هارپن معدنی) و روغن موتور هارپن های مصنوعی یا مصنوعی با افزودنی های فراوان تشکیل شده است، به طوری که این نوع برای انواع خاصی از موتورها و شرایط کاری مناسب است.

وجه تمایز این نوع روغن موتور هارپن ها به طور کلی قیمت ارزان آن نسبت به روغن موتور هارپن های مصنوعی یا تولیدی است، علاوه بر این که دوره های تعویض این روغن موتور هارپن ها می تواند تا حدود 15000 مایل استفاده افزایش یابد و بنابراین این روغن موتور هارپن ها علاوه بر اینکه از نظر اقتصادی راحت هستند. سایر ویژگی های حفاظتی که برای موتور و محیط فراهم می کند.