دستگاه هایفو کلینیکی موجب افزایش رشد ناگهانی مو سر دختر جوان گرگانی شد

از دستگاه هایفو کلینیکی برای درمان سلولیت نیز استفاده می شود. نوع اولتراسوندی که فناوری HIFU استفاده می کند با سونوگرافی که پزشکان برای تصویربرداری پزشکی استفاده می کنند متفاوت است، زیرا HIFU از امواج پرانرژی برای هدف قرار دادن مناطق خاصی از بدن برای یکی از اهداف ذکر شده قبلی استفاده می کند.
دستگاه HIFU برای صورت و بدن کار می کند، بنابراین این تکنیک برای کاهش وزن در نظر گرفته نشده است، همچنین توصیه می کنیم آن را با یک رژیم غذایی سالم و ورزش ترکیب کنید تا به حداکثر نتیجه برسید.
متخصصان همچنین از HIFU برای درمان تومورها در جلسات طولانی تر و شدیدتر استفاده می کنند که می تواند تا 3 ساعت در اسکنر MRI طول بکشد.

دستگاه هایفو
زمانی که قابل استفاده نیست. برای کسانی که از آفات و آسیب های شدید در منطقه مورد نظر رنج می برند. در صورتی که مواد فلزی در ناحیه مورد نظر تعبیه شده باشد. برای بیمارانی که از آکنه شدید رنج می برند.
برای کسانی که از پوست اضافی و افتادگی زیاد رنج می برند. آیا می توان از دستگاه هایفو کلینیکی در خانه استفاده کرد؟ دستگاه هایفو کلینیکی زیادی در بازار وجود دارد از جمله دستگاه های دستگاه هایفو کلینیکی خانگی و ما نسبت به استفاده از آنها در منزل هشدار می دهیم زیرا این کار برای بیمار خطراتی را به همراه دارد زیرا کارتریج ها با عمق ذکر شده روی آن ها برخورد نمی کنند.

هرگز  دستگاه هایفو کلینیکی را برای منزل تهیه نکنید. استفاده از آن به دلیل عدم دستیابی به نتایج مطلوب و استفاده از آن برای بیمار خطر تلقی می شود، فناوری HIFU در صورت استفاده توسط متخصص آموزش دیده، با تجربه و توانمند، جایگزین بسیار مطمئن و موثری برای جراحی است.