دستکش فر آشپزخانه موجب افزایش مصرف قرص های آرام بخش می شود

دستکش فر آشپزخانه باید برای اندازه‌های مختلف دست راحت باشند، بدون اینکه توانایی آن‌ها در گرفتن قابلمه‌ها و تابه‌های داغ را به خطر بیندازند. ما هر دستکش فر را با دست های بسیار کوچک، متوسط ​​و بزرگ آزمایش کردیم.

راحتی شما ممکن است هر روز از دستکش فر استفاده کنید، بنابراین میزان راحتی آنها یک عامل مهم است. محافظت در برابر حرارت مهمترین عملکرد دستکش فر محافظت از گرما است.

چه سینی‌های داغ را در دست بگیرید یا ظرف‌های مایع داغ را متحرک کنید ما به دنبال محافظت بالاتر در برابر حرارت هستیم. سهولت در نگهداری ویژگی‌هایی مانند قلاب‌ها باعث می‌شوند دستکش‌های فر به راحتی پیدا و سریعاً چنگ بزنند.

دستکش آیا دستکش‌های فر انعطاف‌پذیری کافی برای گرفتن اشکال و اندازه‌های مختلف و داشتن نمای بیرونی ضد لغزش دارند؟

دستکش

بسیاری از ما احساس می کنیم که یک حوله یا پارچه چای تمام چیزی است که برای بیرون آوردن یک تابه داغ از اجاق گاز نیاز داریم، اما برای آشپزخانه های حرفه ای و علاقه مندان به آشپزی، این به سادگی آن را قطع نمی کند.

دستکش‌های فر دستکش‌هایی هستند که برای استفاده در موارد داغ طراحی شده‌اند و برای افرادی که در صنایع غذایی کار می‌کنند و همچنین برای سایر مشاغلی که از اجاق‌ها استفاده می‌کنند مناسب هستند.

به طور طبیعی، معمولاً از آنها برای وارد کردن و خارج کردن اجاق ها در خانه یا آشپزخانه های حرفه ای استفاده می شود، اما همه چیز به همین جا ختم نمی شود.

با این حال، دستکش های فر فقط برای بیرون آوردن شام از فر استفاده نمی شوند. بسیاری از آزمایشگاه‌ها از دستکش‌های فر با دمای بالا برای کمک به آزمایش‌های خود و محافظت در برابر دمای بسیار بالا استفاده می‌کنند.

به عنوان مثال، یک حوله چای بیشتر از یک دستکش فر مرطوب است و همانطور که می دانیم آب به هیچ وجه گرما را متوقف نمی کند. همچنین به دلیل اینکه برای ایجاد محافظت لازم باید یک حوله چای را تا کنید، احتمال لیز خوردن دست شما زیاد است.

لغزش هایی مانند این در آشپزخانه به این معنی است که به دلیل مهارت محدودی که یک حوله چای ایجاد می کند، در معرض خطر سوختگی جدی قرار خواهید گرفت. برای یک حرفه ای، دستکش فر همیشه انتخاب مناسبی است.

دستکش های فر با انگشت نیز اولین انتخاب ما هستند زیرا مقاومت زیادی در برابر حرارت برای اکثر آشپزخانه ها ایجاد می کنند و به شما امکان می دهند مهارت بیشتری نسبت به دستکش های فر داشته باشید. این می تواند به جلوگیری از تصادفات کمک کند، به شما کمک کند تا اشیا را بردارید و درها را بسیار آسان تر کنید.