خريد آنلاين انواع سنگ روشويي گرانيتي

امروزه به دليل زندگي پرمشغله و نبود وقت، بسياري از خريدها به صورت آنلاين ميباشد. براي صرفه جويي در وقت و هزينه، خريد آنلاين انواع سنگ روشويي گرانيتي براي متقاضيان پيشنهاد ميشود.

قيمت روشويي در بازار بسته به جنس، طراحي، شيوه نصب، متعلقات همراه و از اين قبيل موارد متفاوت است. مهم ترين عامل در قيمت روشويي، جنس بكار رفته در آن است. گرانيت طرفداران زيادي دارد و انتخاب اول افراد در بين سنگهاي طبيعي است.

سنگ از جمله مصالحي است كه از زيبايي و بافت طبيعي برخوردار است و استفاده از آن در منزل باعث لوكس شدن فضا مي شود.

امروزه به دليل اهميت دكوراسيون داخلي استفاده از مصالح سنگي در ساختمان رواج يافته و تنوع زياد آنها اين امكان را به مشتريان مي دهد تا طبق بودجه، سليقه و دكوراسيون منزل سنگ مورد نظر را انتخاب و خريداري كنند.

قيمت سنگ نسبت به ديگر مصالح كمي گرانتر اما دوام و طول عمر آن بالاتر است و به همين دليل استفاده از اين متريال در اكثر خانه ها رواج دارد.

سنگ روشويي گرانيتي

انواع روشويي سنگي

  • روشويي سنگي لبه برجسته: در روي كابينت قرار ميگيرند و لبه آن از سطح كابينت بالاتر است. در اين مدل روشويي ها معمولا از سنگ كوارتز استفاده ميكنند.
  • روشويي سنگي بدون لبه: در اين مدل روشويي گودي و لبه سنگ در درون كابينت است. اين مدل روشويي را معمولا از سنگ گرانيت ميسازند.

سنگ گرانيت

يك سنگ اذرين است كه دانه بندي درشت آن قابل رويت است و در اعماق زمين وجود دارد. اين سنگ تركيبي از مواد معدني است. به صورت تكه هاي بزرگ از معادن استخراج مي شود و در نهايت به شكل صفحه درمي آيد.

اين سنگ قابليت صيقل پذيري دارد.

بیشتر بخوانید: سينك ظرفشويي كورين

سنگ روشويي گرانيتي

نگهداري از سنگ گرانيت

هر روز با اب گرم شسته شود. هرگز با شوينده هايي با خاصيت اسيدي و قليايي بالا شسته نشوند. چون به مرور زمان با مواد معدني آن واكنش مي دهند و سطح سنگ خشن و لكه دار مي شود.

مزاياي سنگ گرانيت

  • تنوع بيشمار در طرح و نقش و رنگ(از كم رنگ تا تهمايه هاي پررنگ)
  • مقاوم در برابر خراش و استحكام زياد
  • نگه داري آسان
  • مقاوم در برابر رطوبت و گرما
  • عمر و دوام طولاني
  • مقاوم در برابر عوامل محيطي

بیشتر بخوانید: حذف ۴صفر از پول ملی

سنگ روشويي گرانيتي

قيمت سنگ گرانيت

اين سنگ به دليل هزینه ی استخراج این سنگها و صیقل دادن آنها قيمت بالاتري نسبت به بقيه سنگ ها دارد.

خريد آنلاين انواع سنگ روشويي گرانيتي

خريد هاي آنلاين امروزه جايگاه خاصي بين مردم پيدا كرده است كه اين كار باعث صرفه جويي در هزينه و وقت ميشود. با مراجعه به فروشگاه هاياينترنتي و صفحات مجازي عرضه محصولات روشويي سنگي ميتوان به صورت آنلاين اين محصولات را خريداري نمود.