حوله مارک تاچ موجب از بین رفتن ویروز سرما خوردگی در یک روز می شود

به طور متوسط پس از 3 تا 4 بار استفاده و یا حداقل یک بار در هفته بسته به میزان خشک کردن آنها پس از استفاده.

حوله مارک تاچ باید همیشه در یک منطقه خشک و خنک قرار داده شوند تا پس از استفاده از آنها استفاده شود. اگر منطقه ای مانند این بخشی از ایده های حمام شما نیست، حوله مارک تاچ ها را قبل از قرار دادن در جای خود به اتاقی جداگانه منتقل کنید تا خشک شوند.

در مورد شستن حوله مارک تاچ ها، دکتر کیکام توصیه می کند که بسته به دفعات استفاده از حوله مارک تاچ ها و میزان خشک کردن آن ها بعد از هر بار استفاده، هر سه تا چهار بار یا هفته ای یک بار آن را تازه کنید.

حمام با کف کاشی آبی، لگن دستی دوتایی سفید در برابر کاشی‌های سفید با صحنه باغ آبی با پرندگان. حتی زمانی که روی حوله مارک تاچ های باکیفیت سرمایه گذاری می کنید، سرمایه گذاری روی حوله مارک تاچ ها برای کارهای خاص بسیار مهم است.

حوله

در حالت ایده آل، یک حمام و حوله مارک تاچ صورت جداگانه مدت‌هاست که بین کارشناسان لباس‌شویی بحث‌هایی در مورد اینکه افراد چقدر باید حوله مارک تاچ‌های حمام خود را تعویض یا تمیز کنند، وجود داشته است.

در حالی که برخی بر این باورند که تعویض حوله مارک تاچ های خود یک بار در ماه کاملاً سالم است، برخی دیگر هستند که هر بار که از دوش گرفتن یا حمام استفاده می کنند از استفاده از هر چیزی غیر از حوله مارک تاچ تازه تمیز شده خودداری می کنند.

در حالی که در مورد چند بار استفاده از حوله مارک تاچ قبل از تمیز کردن آن اختلاف نظر وجود دارد، اما حقیقت احتمالاً در میانه این دو افراط نهفته است.

استفاده از حوله مارک تاچ های مرطوب و کثیف، زمینه تنفسی را برای رشد میکروب ها ایجاد می کند و می تواند منجر به انتقال و انتشار میکروب ها از و به سایر قسمت های بدن شود.

این می تواند موارد موجود مانند اگزما را بدتر کند زیرا سد پوستی اغلب در معرض خطر قرار می گیرد و اجازه ورود آسان تر میکروب هایی مانند RSA یا استافیلوکوکوس اورئوس مقاوم به متی سیلین را می دهد.

همچنین می تواند باعث فولیکولیت شود، یک بیماری پوستی که در آن عفونت فولیکول مو وجود دارد و در مورد آکنه، جوش ها را بدتر می کند.