بیل مکانیکی بکهو نیوهلند راز قتل دختر جوان 20 ساله را آشکار کرد

بکهوها با طیفی از اتصالات مشابه به بیل مکانیکی بکهو نیوهلند عرضه می شوند اما از آنجایی که آنها همچنین دارای یک لودر جلویی با یک کوپلر هستند، بسیار متنوع تر می شوند. در اینجا مجموعه کوچکی از از اجزای تشکیل دهنده ی بیل وجود دارد:

1- مارپیچ
2- جارو
3- سطل
4- متراکم کننده ها
5- چکش ها
6- چاک دهنده ها
7- شست
8- چنگال پالت
9- راک ها
10- برف پاک کن

بیل مکانیکی

و با یک نوع پیوست تخصصی مناسب، بیل مکانیکی می تواند در صورت نیاز سایر ماشین آلات را خراب کنید. درختان را ببرید و برس بزنید. مالچ ایجاد کنید. تخریب ساختمان ها و سایر سازه ها.
شمع ها و شفت ها را برانید. به طور خلاصه، آن‌ها در سرتاسر محل کار حرفه‌ای هستند، و به همین دلیل است که تقریباً هر سایت شغلی حداقل یک بیل مکانیکی در دسترس دارد.

تفاوت بین بیل مکانیکی و بیل مکانیکی چیست؟ یکی از تصورات غلط رایج این است که بیل مکانیکی و بیل مکانیکی یکسان هستند و اغلب به اشتباه به عنوان یکدیگر شناخته می شوند.

به هر حال، بیل‌های مکانیکی و بیل‌کن‌ها بسیار شبیه به افرادی هستند که خارج از دنیای کثیف به دنبال آن هستند. اما بیل مکانیکی و بیل مکانیکی ماشین های بسیار متفاوتی هستند که برای کارهای بسیار متفاوت استفاده می شوند.

سه تفاوت اصلی بین بیل مکانیکی و بیل مکانیکی وجود دارد:

1- اندازه و وزن

2- تطبیق پذیری عملکرد

3- محدوده چرخشی

بیل مکانیکی ماشین های مستقلی هستند که برای گودبرداری ساخته شده اند. از سوی دیگر، بکهوها اغلب فقط ملحقاتی هستند که در جلو یا عقب یک تراکتور معمولی توسط چیزی که به عنوان کینگ پیوت شناخته می‌شود نصب می‌شوند (و حتی زمانی که در قسمت جلو نصب می‌شوند هنوز “بک‌هو” نامیده می‌شوند).

می‌توانید در مزارع و پروژه‌های کوچک‌تر که در آن‌ها به قدرت و ظرفیت حمل و نقل کمتری نیاز است، بک‌هوها پیدا کنید. به دلیل اندازه کوچک آنها، شرکت های خدمات شهری از بیل مکانیکی در محیط های شهری تنگ نیز استفاده خواهند کرد.