بنتونیت دامی موجب کنترل قند خون می شود

بنتونیت دامی کلسیمی نوعی خاک رس جاذب است که معمولاً پس از سن خاکستر آتشفشانی تشکیل می شود. این نام از فورت بنتون، وایومینگ گرفته شده است، جایی که بزرگترین منبع خاک رس را می توان یافت، اما خاک رس بنتونیت کلسیمی در سراسر جهان یافت می شود.

این خاک رس ترکیب منحصر به فردی دارد و می تواند سموم “با بار منفی” را جذب کند. مردم قرن هاست که از خاک رس بنتونیت کلسیمی به عنوان راهی برای سم زدایی بدن، بهبود هضم، بهبود رنگ پوست و موارد دیگر استفاده می کنند.

فواید خاک رس بنتونیت کلسیمی. زندگی روزمره ما را به طور منظم در معرض آفت کش ها، سرب و فلزات کمیاب مانند مس قرار می دهد. این سموم می توانند در بدن انباشته شوند و از عملکرد صحیح آن جلوگیری کنند. منبع معتبر

خاک رس بنتونیت منبع قابل اعتمادی مورد مطالعه قرار گرفته و مشخص شده است که این سموم و سایر سموم را جذب می کند.

در واقع، برخی افراد حتی مقادیر کمی از خاک رس بنتونیت کلسیم را به عنوان راهی برای پاکسازی بدن از این عناصر مضر می خورند.

خاک رس بنتونیت کلسیمی نیز یک عنصر محبوب در محصولات مراقبت از پوست است. استفاده از لوسیون یا کرم حاوی خاک رس بنتونیت در آن، مانعی بین پوست شما و محرک های احتمالی ایجاد می کند.

خاک رس بنتونیت همچنین به محصولات مراقبت از پوست کمک می کند تا به پوست شما بچسبند و در برابر آب مقاوم تر شوند. ضدآفتابی که حاوی خاک رس بنتونیت است، منبع معتبری یافته است که از برخی ضد آفتاب های دیگر بدون آن موثرتر است.

در ایران از خاک رس به عنوان پاک کننده و نرم کننده مو استفاده می شود. همچنین نشان داده شده است که بنتونیت یک ماده شفابخش موثر برای پوست شما است و گاهی اوقات در کرم هایی برای درمان بثورات پوشک استفاده می شود.

نحوه استفاده از خاک رس بنتونیت کلسیمی. می‌توانید از خاک رس بنتونیت کلسیمی به روش‌های مختلفی استفاده کنید، بسته به آنچه که امیدوارید انجام دهد.