با استفاده از دفتر آزاده می توانید موهای خود را به رنگ دلخواه رنگ کنید

یک دفتر آزاده خاطرات شخصی یا صفحات صبحگاهی داشته باشید. این دو نوع دفتر آزاده متفاوت، اما مشابه هستند. هر دو طراحی شده اند تا افکار شما را روی کاغذ نگه دارند.

منظور از دفتر خاطرات شخصی یک سخنرانی نوشتاری منسجم، توصیف رویدادهای روز یا یک موقعیت خاص است.
ماهیت صفحات صبح در نوشتن آزاد است، یا به عبارت دیگر آزاد نویسی.

الهام گرفته؟ این اسپردها بخشی از کتاب هنری شخصی شما خواهند بود. و علاوه بر این، آنها به نوعی هنر درمانی تبدیل خواهند شد!

دفتر

گزینه های خلاقانه تر! نوع جداگانه ای از کتاب های هنری، کتاب های آشغال است. آشغال از انگلیسی به عنوان “آشغال، آشغال” ترجمه شده است.

برای ترسیدن عجله نکنید! آنچه برای یکی زباله است برای دیگری گنج است. کارت پستال های قدیمی، کتاب های پاره پاره، کاغذهای حباب دار و حتی کیسه های چای.

به عنوان یک قاعده، مواد خریداری شده و “زیبا” به آشغال چسبانده نمی شوند! مانند کاغذ اسکرپ بوک گران قیمت یا تصاویر چاپ شده.

اما مجله قدیمی از اتاق زیر شیروانی مادربزرگ من یا خریداری شده در Avito – همین است. بازیافت در خالص ترین شکلش!

 

شما به آنچه بنویسید فکر نمی کنید، کلمات را انتخاب نمی کنید  فقط افکار را می نویسید. عصر یادگیری آنلاین در حال ایجاد تغییرات است دوره های در حال انجام، سخنرانی ها، وبینارهای رایگان و پولی. آیا هنوز هر موضوعی را در مکان دیگری ضبط می کنید؟

به فرآیند خلاقانه نزدیک شوید  اطلاعات را “پردازش” کنید! یادداشت های بصری ایجاد کنید و یادداشت های زیبا بسازید. از دفتر آزاده یادداشت مانند یک کتاب مطالعه استفاده کنید، اما به دلپذیرترین معنای کلمه.

یک دیکشنری برای یادگیری زبان و نوشتن کلمات جدید تهیه کنید! مهم نیست که چقدر روش “قدیمی” و هک شده ممکن است به نظر برسد سود واقعی دارد.