باتری ماشین سانتافه موجب افزایش سطح آب دریاچه ارومیه شد

باتری ماشین سانتافه تنها یکی از اجزای یک خودروی با کارکرد خوب است، بنابراین اطمینان حاصل  کنید که از تمام قسمت‌های ماشین خود به درستی نگهداری می‌کنید  تا عمر آن و عمر باتری شما افزایش یابد.

مهم نیست که چقدر باتری ماشین خود را به خوبی نگهداری می کنید، همیشه نمی توانید زمان خاموش شدن آن را پیش بینی کنید. درباره کمک های کنار جاده ای  و نحوه کمک آن در مواقع اضطراری بیشتر بدانید.

این نکات را برای کمک به افزایش طول عمر باتری ماشین خود بررسی کنید. سواری های کوتاه را محدود کنید. ماشین سواری سریع از شارژ کامل باتری ماشین شما جلوگیری می کند.

با رانندگی مکرر و طولانی مدت، قدرت باتری ماشین خود را حفظ کنید. باتری خود را محکم بسته نگه دارید. باتری ای که به طور ایمن بسته نشده باشد می تواند لرزش داشته باشد و به طور بالقوه منجر به آسیب داخلی و اتصال کوتاه شود. ترمینال باتری خود را به طور مرتب چک کنید.

باتری

هنگام خروج همه چراغ ها را خاموش کنید. روشن نگه داشتن تصادفی چراغ های جلو و درب خودرو می تواند خسارت سنگینی به باتری خودرو وارد کند.

خوردگی را کنترل کنید. پایانه های باتری به مرور زمان خورده می شوند، اما تمیز نگه داشتن آنها از تجمع، راه بسیار خوبی برای افزایش عمر باتری ماشین شما است.

باتری خود را اغلب تست کنید. سطح ولتاژ خروجی باتری خود را با دستگاه تستر باتری خودرو تست کنید تا میزان ولتاژ باتری خود را به خوبی حفظ کنید و آیا می خواهید یک باتری جدید بخرید.

در حالت بیکار از وسایل الکترونیکی استفاده نکنید. عملکردهایی مانند رادیو یا تهویه مطبوع را هنگامی که موتور شما کار نمی کند خاموش کنید تا استهلاک کمتری در باتری شما ایجاد شود.

دوره های طولانی مدت بیکار نیز می تواند باتری را فرسوده کند. مراقب کل ماشین خود باشید. اطمینان از اینکه خودروی خود را برای تنظیم‌های معمولی می‌برید و همچنین نگهداری صحیح وسیله نقلیه خود نیز راه‌های ساده‌ای برای اطمینان از اینکه طول عمر باتری شما به ظرفیت کامل خود می‌رسد است.