انواع سینک ظرفشویی

در آشپزخانه سینک یک عنصر ضروری است. بنابراین، ما انتظار داریم که یک سینک کاربردی، سازگار با عادات ما باشد، اما زیبایی‌شناسی نیز داشته باشد. انتخاب سینک که مطابق با خواسته های شما است باید تعدادی معیار را در نظر بگیرد: روش نصب، پیکربندی با یک یا دو کاسه، اشکال و مواد. پروژه بازسازی یا نصب آشپزخانه جدید، IZI by EDF جزئیات انواع سینک ظرفشویی را نشان می دهد.

سینک ظرفشویی
سینک کانتر به طور مستقیم بر روی یک مبلمان طراحی شده مخصوص آن نصب می شود. بنابراین کابینت سینک و سینک ظرفشویی باید دقیقاً نسبت یکسانی داشته باشند. مراقب باشید که اندازه گیری های خود را با دقت انجام دهید تا هنگام قرار دادن سینک روی کابینت از غافلگیری ناخوشایند جلوگیری کنید. توجه داشته باشید که این تطابق اجباری بین دو عنصر انتخاب سینک های احتمالی را محدود می کند.

سینک ظرفشویی توکار

سینک توکار مستقیماً روی میز کار آشپزخانه قرار می گیرد که می تواند با سرامیک کف ست شود. بنابراین برای برش مناسب باید ابعاد و عمق آن را در نظر بگیرید. در واقع، یک خطای ساده یک میلی متری می تواند پروژه شما را به خطر بیندازد و برنامه کاری شما را غیرقابل استفاده کند. با سینک های زیر سوار، گزینه ها برای ایجاد سبک مناسب شما بسیار گسترده تر هستند.

سینک های به اصطلاح توکار نیز وجود دارد. سپس در زیر میز کار ظاهر می شوند: در اینجا، هیچ اتصالی برای یک میز کار صاف وجود ندارد. علاوه بر جنبه طراحی، سینک یکپارچه ساده ترین نگهداری است.

سرامیک طرح آجر

سینک توکار، ایستاده یا ادغام شده در میز کار: از تماس با کارشناسان شبکه IZI by EDF برای نصب سینک مورد نظر خود در آشپزخانه دریغ نکنید.

آشپزخانه ام را بازسازی می کنم
سینک: تنظیمات مختلف ممکن است
شما نوع نصب متناسب با پروژه خود را انتخاب کرده اید. اکنون می توانید پیکربندی سینک جدید آشپزخانه خود را انتخاب کنید. این بستگی به تعداد سینی ها و وجود یا نبودن سینی چکه دارد.

سینک ظرفشویی تک کاسه ای گزینه ایده آل برای آشپزخانه های کوچک است. اما همچنین اگر استفاده محدودی از آشپزخانه خود دارید. سینک ظرفشویی تک کاسه ای آبکشی کاربردی است اگر عادت به شستن ظروف با دست دارید.

برای آشپزخانه های بزرگتر که به زیبایی سرامیک دیوار پذیرایی می باشد یا آشپزهای آماتور، سینک دو کاسه همه چیز را دارد. سپس تمام فضا را برای تهیه دستور العمل های مورد علاقه خود دارید. همین مورد، سینک دوبل را می توان با یک آبچکان سفارشی بسیار کاربردی تکمیل کرد.

متوجه شده اید که پیکربندی سینک بیش از همه به اندازه آشپزخانه شما و استفاده ای که از آن می کنید بستگی دارد.

سینک ظرفشویی در اشکال مختلف

در تجارت، می توانید سینک ظرفشویی با اشکال مختلف پیدا کنید: از ساده ترین تا غیرمنتظره ترین شکل. بنابراین می توانید سبکی را ایجاد کنید که مناسب شما باشد در حالی که روی جنبه کاربردی تمرکز می کنید.

رایج ترین سینک مستطیلی کلاسیک است. سینک مستطیلی که برای ادغام در هر نوع آشپزخانه ای ساده است، دارای انتخاب گسترده ای از رنگ ها و مواد است. سینک مربع شکل خود را دارد. اغلب در آشپزخانه های جمع و جور استفاده می شود.

سینک های گرد هر روز جذاب تر می شوند. به دلیل ظاهر معاصرش مورد قدردانی قرار گرفته و کاملاً با آشپزخانه های مدرن الهام گرفته شده است.

سینک گوشه ای فضا را در آشپزخانه های کوچک بهینه می کند. آیا می خواهید اصلی باشید و آشپزخانه ای را ایجاد کنید که مناسب شما باشد؟ برخی از طراحان سینک هایی با اشکالی غیرعادی ارائه می دهند.

سرامیک گرانیتی

سینک با مواد مختلف

برای ایجاد یک سبک منحصر به فرد در آشپزخانه خود که ظاهری متفاوت از نمای حیاط با سرامیک دارد، سینک ظرفشویی در مواد بسیاری وجود دارد. انتخاب ماده مناسب به ظاهر نهایی مورد نظر و همچنین به استفاده روزانه از آن بستگی دارد. در واقع، همه مواد مقاومت یکسانی در برابر حرارت، ضربه، خراش یا لکه ندارند.

فولاد ضد زنگ رایج ترین سینک ظرفشویی آشپزخانه است. محکم و نگهداری آسان، با تمام پروژه ها و بودجه ها سازگار است. به طور سنتی سینک ها از ظروف سنگی لعابدار ساخته می شدند. امروز، دوباره در حال بازگشت به آشپزخانه شما است که ظاهری قدیمی یا روستایی به آشپزخانه شما می بخشد. توجه داشته باشید که هنوز در برابر ضربه مقاومت کمتری دارد.

یک جایگزین جالب، سینک رزینی بی نهایت طرح، شکل و رنگ را ارائه می دهد. از سفید بی انتها تا مشکی شیک، از جمله پ