الکل اتانول 99 درصد شب ها قابلیت تغییر رنگ را دارد

از پاک کننده های گران قیمت فاصله بگیرید و به الکل اتانول 99 درصد مالشی مقرون به صرفه سلام کنید. اگر یک پاک کننده خانگی وجود دارد که کمتر از آن استفاده می کنید، مطمئناً الکل مالیدن آن است.

اجازه ندهید این بطری همراه با سرکه، پراکسید، یا این لوازم خانگی که قبلاً با استفاده های فوق العاده دارید، فراموش شود. به علاوه، این کمک می کند که یک بطری الکل مالشی ارزان باشد و به طور یکسان در داروخانه ها و فروشگاه های مواد غذایی فروخته شود.

در اینجا برخی از کاربردهای الکل مالشی که باید بدانید آورده شده است. اسپری مو را از روی آینه پاک کنید. وقتی سر خود را با اسپری مو می‌پاشید، مقداری از آن به ناچار روی آینه می‌چرخد.

الکل

یک پاک کردن سریع با الکل مالشی، باقی مانده های چسبنده را از بین می برد و آینه شما را درخشان می کند. به گفته استفانی کوپر از Energy Cleaning ، نه تنها مالش آینه های الکلی را جلا می دهد، بلکه برای تمیز کردن پنجره ها و کریستال شیشه نیز مفید است.

مالش الکل کار فوق العاده ای برای تمیز کردن لت های پرده ونیزی انجام می دهد. برای انجام سریع کار، یک ابزار صاف  یک کاردک یا شاید یک چاقوی دیوار خشک 6 اینچی (15 سانتی متری) را در پارچه بپیچید و با یک کش محکم کنید. آغشته به الکل شوید و به سر کار بروید. این تکنیک همچنین می تواند به شما در تمیز کردن مبل خود کمک کند.

پنجره ها را درخشان و بدون یخ نگه دارید. آیا پنجره های شما در زمستان یخ می زند؟ آنها را با محلول 1/2 فنجان الکل مالشی و 1 لیتر (1 لیتر) آب بشویید تا از یخ زدگی جلوگیری کنید.