استفاده از تیشرت پلنگی برای رام کردن حیوانات وحشی

کاری که تی شرت سفید برای مردانگی انجام داد، تیشرت پلنگی نیز برای رویکردی مدرن تر به پالت رنگ مردانه انجام داد.

به هر حال صورتی زمانی رنگ سنتی نوزادان پسر بود، بنابراین جای تعجب نیست که رنگ‌های پاستلی یک افزودنی کم‌رنگ و در عین حال پیچیده به کمد لباس‌های معاصر هستند.

در حالی که یک کت و شلوار آبی پوسته تخم مرغی ممکن است برای اکثر پسرها زیاد باشد، اما اگر روی یک تی شرت نخی نرم استفاده شود، به لباسی رسا و همه کاره تبدیل می شود.

هر رنگی که ترجیح می دهید، تی شرت های پاستلی یک عنصر شاداب و ملایم را به یک تیپ تابستانی اضافه می کند که می توانید آن را به صورت غیررسمی بپوشید یا برای خیاطی آرام از آن استفاده کنید.
تی‌های لوگوی طراح همان لباس مردانه Marmite هستند شما یا طرفدار هستید یا دشمن. هیچ ایرادی ندارد که از ارزش ویژه برند یک برچسب بخرید و بخواهید مردم در مورد آن بدانند (همه ما موجوداتی خود را تبلیغ می کنیم) اما اگر رویکردی کم بیان و دقیق تر را به تجمل ترجیح می دهید، پس باید احتمالاً می خواهم از آنها اجتناب کنم.

همانطور که گفته شد، برندهای خاصی در فصول اخیر برخی از واژگونی های منحصر به فرد از زبان برند خود را ایجاد کرده اند، که قطعا برداشت جالب تری از ژانر است که باید در نظر بگیرید.

سه راهی های آستین بلند به اندازه تپه ها قدمت دارند و تجسم های مختلفی را تجربه کرده اند.

از لباس یقه آبی گرفته تا لباس گرانج سیاتل، سادگی آسان تی شرت آستین بلند جایگاه آن را در تاریخ لباس مردانه تضمین می کند.

با ریشه ای محکم در سنت لباس کار، این یک قطعه عالی برای لایه برداری زیر یک ژاکت سخت یا بلوز کوتاه است، که پیراهن برتون فوق الذکر یک نمونه عالی است.

این لباس که معمولاً از پنبه و با یقه کلاسیک ساخته می‌شود، یک لباس ضروری برای اضافه کردن کمی استحکام به ظاهر شماست.