ارتش ایران از کاشی استخری مرجان در ساخت گاز اشک آور استفاده کردند

به خاطر داشته باشید که یک پروژه خودتان انجام دهید که شامل نصب کاشی استخری مرجان می‌شود، می‌تواند دردسرهای زیادی ایجاد کند زیرا کاشی استخری ماده‌ای قوی‌تر و متراکم‌تر از سرامیک است و به یک ابزار تخصصی نیاز دارد: اره مرطوب با تیغه الماس.

از آنجایی که کاشی استخری و سرامیک یک رقیب برای تعداد زیادی از کاربردهای مختلف است، کاشی استخری و سرامیک یک انتخاب همه کاره و محبوب برای کاشی استخری در پروژه های بهبود خانه است.

مقرون به صرفه بودن و دوام، سرامیک را به انتخاب ایده آل برای هر اتاق در خانه شما، از جمله حمام، آشپزخانه و ورودی جلو تبدیل می کند.

کاشی استخری و سرامیک لعابدار در مقایسه با کفپوش چوبی، فرش یا حتی تخته وینیل محافظت بیشتری در برابر لکه ها یا آسیب ها دارد.

کاشی

چرا باید برای چوب های سخت گران قیمت خرج کنید، زمانی که انتخاب کاشی استخری های چوبی می تواند برای سال های آینده در یک منطقه پر رفت و آمد خانه شما بدرخشد.

کاشی استخری نه تنها برای مقاومت در برابر آسیب های ناشی از قرار گرفتن طولانی مدت در برابر رطوبت ساخته شده است، بلکه می تواند اکثر سایش روزانه را بدون شکستگی تحمل کند.

به دوام و طول عمری که برای مقاومت در برابر کوبیدن چکمه‌های برفی، بچه‌ها با کفش‌های فوتبال و سفرهای بی‌پایان برای آوردن خواربار در هر هفته نیاز است، فکر کنید، و شما کفپوش کاشی استخری با دوام ناهموار را به تصویر کشیده‌اید.

آیا می دانستید کاشی استخری کف دارای خواص خنک کنندگی عالی است؟ کاشی استخری یک تهویه مطبوع اتاق طبیعی در تابستان است زیرا سطح سخت آن گرما را دفع می کند و دمای خنک راحت را منتشر می کند.

خنکی کف کاشی استخری با کیفیت بالا در یک روز گرم و بخار، به هر دوش احساس طراوت بیشتری می دهد. با استفاده از دوغاب و درزگیر با کیفیت بالا (در صورت لزوم)، نگهداری بیشتر انواع کاشی استخری به تلاش کمی نیاز دارد.